Leuk dat je tickets wil gaan verkopen voor je evenement! Daar helpen we je graag bij. Door onze onboarding te doorlopen heb je je TicketSoft account direct helemaal ingesteld. Onderaan elk artikel kan je een link vinden naar het volgende artikel. Heb je vragen? Dan kan je ons altijd mailen of bellen, bekijk daarvoor onze contactpagina.
De onboarding bestaat uit 5 stappen:
Om de omzet van je ticketverkoop naar je over te maken, hebben we je gegevens nodig. Klik in het menu op "Bedrijfsgegevens" om je bedrijfsgegevens in te stellen.
Heb je een KvK-nummer? Vul deze dan als eerste in, samen met je bedrijfsgegevens. Ben je in het buitenland gevestigd? Dan heb je waarschijnlijk geen KvK-nummer. Dit veld kan je dan leeg laten.
Klik in het menu op "Bankrekening" om je bankrekening in te stellen. Standaard moet dit een rekening zijn op naam van je bedrijf. Verkoop je tickets om de omzet aan een goed doel te kunnen schenken? Neem dan contact met ons op, dan kunnen we je daarbij ondersteunen.
Vul de tenaamgestelde van de bankrekening in en het IBAN-nummer. Klik vervolgens op "Bankrekening opslaan". Je bankrekening is nu toegevoegd!
Standaard maken we het bedrag binnen 24 uur na afloop van je evenement naar je over. Wil je een tussentijdse uitbetaling? Dat is mogelijk, neem daarvoor contact met ons op. Belangrijk: Bij een tussentijdse uitbetaling is het niet meer mogelijk om zelf bestellingen terug te storten via het administratiepaneel, omdat de bestelling al aan je uitbetaald is. Het is nog steeds mogelijk om al uitbetaalde bestellingen terug te betalen door contact met ons op te nemen. De terugbetaling wordt dan verrekend met het bedrag wat je nog van ons tegoed hebt. Heb je geen bedrag meer van ons tegoed? Dan vragen we je om eerst het terug te betalen bedrag dat je uitbetaald heb gekregen, aan ons over te boeken.
Je TicketSoft account is nu helemaal ingesteld. Ga verder naar: Je bent er helemaal klaar voor!