De volgorde van de tickets in je ticketshop is cruciaal. De volgorde bepaald waar het oog van de bezoeker op valt, en maakt het makkelijk voor de bezoeker om een ticket te kopen wat hij/zij zoekt. Je hebt er daarom niks aan wanneer je uitverkochte tickets bovenaan staan, omdat je daardoor kopers mis kan lopen. Je kan in onze ticketservice de volgorde eenvoudig aanpassen.
De volgorde aanpassen
Standaard bepaald het systeem de volgorde van je tickets automatisch, aan de hand van de kenmerken van een ticket. Soms wil je echter een andere volgorde dan de standaard volgorde. Je kan de volgorde van de automatische stand afhalen en op handmatig zetten. Vervolgens kan je de tickets verslepen in de gewenste volgorde.
Dit kan je als volgt doen:
Automatische volgorde
Wanneer je de volgorde op automatisch laat staan, dan bepaalt het systeem aan de hand van de onderstaande kenmerken de volgorde:
Handmatige volgorde
Wanneer je de volgorde op handmatig zet, moet je er rekening mee houden dat het systeem uitverkochte tickets, of tickets waarvan de verkoop nog niet begonnen of beëindigd is, niet automatisch naar onderen in de lijst plaatst.
Elk evenement is uniek, en daardoor is het niet mogelijk om een generiek advies te geven over wat de beste volgorde is. Neem gerust contact met ons op indien je voor je evenement geadviseerd wilt worden over de beste volgorde van de ticketweergave in je ticketshop.