Hoe voeg ik een teamlid toe aan mijn organisatie?

Hoe voeg ik een teamlid toe aan mijn organisatie?

Teamleden kunnen je helpen om evenementen te beheren, inzage te krijgen in evenementen of tickets te kunnen scannen. Teamleden kan je in het ticketsysteem eenvoudig toevoegen door in te loggen in het administratorpaneel, vervolgens naar "Teamleden" te gaan en te klikken op "Teamlid toevoegen". Je vult hier de naam en het e-mailadres in, en kiest of het teamlid een administrator of een medewerker is.

  • Een administrator heeft dezelfde rechten als jij als eigenaar hebt. Hij/zij heeft volledige toegang tot alle evenementen, organisatie-gegevens en kan teamleden toevoegen. Een administrator kan enkel niet de eigenaar verwijderen.
  • Een medewerker heeft standaard geen toegang tot enige functionaliteiten. Een medewerker kan je toewijzen aan een evenement, waarbij de medewerker vervolgens enkel rechten krijgt binnen een specifiek evenement. Medewerkers kunnen nooit bestellingen inzien en nooit organisatie-gegevens bekijken of wijzigen.

Wanneer je een teamlid als administrator toevoegt, hoeft je verder niks in te stellen. Het teamlid krijgt een e-mail en kan vervolgens inloggen. Voeg je een medewerker toe? Dan moet je de medewerker rechten toekennen, voordat de medewerker inzage heeft in een evenement. Hoe je dat doet, lees je op de pagina: Hoe geef ik een medewerker rechten voor een evenement?